Hacerme socio

Informació General

 

Dates i lloc de celebració

Data: 30 i 31 de maig de 2025.

Seu: Facultat de Dret.

Adreça: Carrer Universitat de Girona, 10, 17003 Girona

Secretària Tècnica

Assistència al congressista

La Secretaria Tècnica estarà ubicada al Hall d'entrada de la Facultat de Dret. Durant el Congrés, la Secretaria Tècnica s'encarregarà, entre d'altres, de les funcions següents:

  • Lliurament de documentación.
  • Registre i control d'inscripcions.
  • Assistència a ponents i comitès.
  • Atenció a expositors.

Horari Secretaria Tècnica

Divendres 30 de maig: 07.45 a 14.00 h. y de 15:30h. a 19:50h.

Dissabte 31 de maig: 08:00 a 13:45 h.

Notes importants

  • La Secretaria Tècnica i els taulells habilitats per a l'acreditació dels congressistes es trobaran al Hall d'entrada de la Facultat.
  • La documentació es lliurarà a la Secretaria Tècnica a partir del divendres 30 de maig a les 07.45 hores. Us preguem comproveu que disposeu de tots els documents que us corresponen.
  • Els congressistes hauran de portar la seva identificació en un lloc visible per accedir a la seu ia les sessions científiques.
  • Els telèfons mòbils han de romandre desconnectats a totes les sales amb activitats científiques.
  • Qualsevol variació del programa oficial o novetat que pogués sorgir serà anunciada oportunament a través del tauler d'anuncis i de la mateixa Secretaria Tècnica.

Comunicacions

Data límit d'admissió: dijous 15 d'maig de 2025 a les 23.59 hores

Per a més informació preguem consulteu la normativa d'enviament de comunicacions.

Defensa de comunicacions

Totes les defenses de les comunicacions orals seran realitzades en format presencial els dies i horaris notificats prèviament per la secretaria tècnica.

L'accés per a aquestes defenses l'ha de fer a les sales i els horaris establerts al programa científic.

Lliurament de presentacions

Les presentacions s'han de carregar a l'ordinador de la sala almenys 2 hores abans del començament de la seva exposició. S'aconsella que carreguin les seves presentacions (en un Pendrive) només arribar a la seu, fins i tot en cas que la seva ponència tingui lloc l'endemà.

Horari lliurament de presentacions

Divendres 30 de maig: 07.45 a 14.00 h. y de 15:30h. a 19:50h.

Dissabte 31 de maig: 08:00 a 13:45 h.

Accés a activitats científiques

Els congressistes han de portar la seva identificació en un lloc visible per accedir a les sessions científiques.

Els congressistes poden acudir a les activitats que no necessitin inscripcions prèvies fins a completar aforament.

A més, podran acudir a la llista despera dactivitats que comptin amb places disponibles i no hagin tancat la inscripció. La llista despera dactivitats es controlarà per ordre dinscripció i posteriorment per ordre darribada fins completar aforament.

Certificats

Tots els certificats estaran disponibles accedint a la secció "El meu congrés", a la pàgina web del Congrés a l'apartat de "Els meus certificats".

L´assistència es controla telemàticament. No cal informar les activitats que hi participi, ja que el control està automatitzat.

  • Certificat d'inscripció: Està disponible des del moment que realitza la seva inscripción
  • Certificat d'assistència: Es trobarà disponible un cop finalitzi el Congrés i puguem comprovar l'assistència de cada inscrit.
  • Certificat de comunicació: Podran descarregar-se una setmana després de la finalització del Congrés. Després de verificar la defensa correcta dels treballs.
    • Aquells treballs que no siguin defensats, no obtindran certificació de presentació de comunicacions ni seran publicats.
    • Es limita al dia 22 de novembre de 2025 les reclamacions corresponents a la no descàrrega del certificat de comunicació per una no realització de defenses al Congrés. Passada aquesta data no es tindran en compte cap petició.
  • Certificat dacreditació científica: Lacreditació de les activitats està sol· licitada a la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries.
    • Una vegada que aquesta entitat resolgui aquesta, s'habilitarà la descàrrega de certificats a l'activitat/es a què només podran tenir accés aquells congressistes que van realitzar la seva assistència a la sala (presencial) al 100% de durada de cada activitat.
    • Haureu d'emplenar obligatòriament l'enquesta de satisfacció de cadascuna de les activitats prèviament a la descàrrega del certificat d'acreditació. En cas de no emplenar-la, no podrà descarregar el certificat.
  • Certificat de col·laboració: Estaran disponible per a ponents i moderadors una setmana següent de la data de finalització del Congrés.

Exposició comercial

Accés

En compliment de les instruccions de Farmaindustria, l'accés a la zona d'Exposició comercial només estarà restringit a Congressistes Acreditats. Serà imprescindible portar la targeta d'identificació per entrar a la seu.

És imprescindible que els expositors portin la seva identificació durant tot el Congrés ja que sense aquesta no li permetran l'accés. Aquesta targeta podran recollir-la al lloc habilitat per a això a la Secretaria Tècnica.

Horari de visita a la zona comercial

Divendres 30 de maig: 07.45 a 14.00 h. y de 15:30h. a 19:50h.

Dissabte 31 de maig: 08:00 a 13:45 h.

Subscriu-te a la newsletter

Estigues informat de les novetats de SEMERGEN